1402-09-19 13:38
214
0
87820
امام جمعه انبارالوم:

رسانه‌های غربی صحنه‌گردان اغتشاشات بودند

امام جمعه انبارالوم گفت: رسانه‌های غربی، منافقین کوردل، تجزیه‌طلب صحنه‌گردان‌های اغتشاشات در داخل کشور بودند.

حجت‌الاسلام جلیل دماوندی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» اظهار کرد: رسانه ایران اینترنشنال با محوریت انگلیس که از لندن اخراج شدند، منافقین کوردل، تجزیه‌طلب و عوامل اصلی رژیم صهیونیستی صحنه‌گردان‌های اغتشاشات داخل ایران بودند.

وی افزود: اغتشاشات سال گذشته چند عامل داشت و دشمن از بستر رسانه برای  التهاب شرایط جامعه ایران استفاده کرد.

دماوندی بابیان اینکه دشمن درصدد بود که با این اغتشاشات زمینه فروپاشی ایران اسلامی را رقم بزند، افزود:  دشمنان داخلی و خارجی بدانند هر کس بخواهد جلوی نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار بگیرد قطعا شکست خودش را رقم خواهد زد.

وی ابراز داشت: اگر مروت و جوانمردی در جامعه رشد کند شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود و باید فرهنگ اسلامی را در برابر تهاجم های غربی تقویت کنیم.

این مقام مسئول متذکر شد: انسان‌های با مروت اهل تجاوز به عنف و خیانت و تخریب اموال عمومی نیستند،بلکه اهل گذشت،ایثار و حل کردن مشکلات خلق الله هستند.

دماوندی با بیان اینکه جنگ رسانه‌ای ابزار مهم جنگ شناختی است، گفت: عمدتاً از طریق رسانه‌ها، استراتژی فریب و گمراه کردن افکار عمومی در حال پیاده‌سازی است.

وی با اشاره به اینکه در جنگ شناختی، ذهن مخاطب اسیر می‌شود، افزود: باید تلاش کنیم آن‌ها را که گرفتار شده‌اند، آزاد کنیم، راه آزاد کردن این افراد جهاد تبیین است.

امام جمعه انبارالوم با تاکید بر اینکه خواص باید به مسئله تبیین به‌عنوان یک جهاد نگاه کنند، تصریح کرد: هرچقدر جهاد تبیین به‌درستی انجام شود و دروغ‌های دشمن در جنگ شناختی برملا شود رسانه‌های معاند بی‌اعتبار می‌شوند و به آزادسازی اذهان مردم به‌ویژه نسل جوان که امروز بیش از هرکسی اسیر جنگ شناختی شدند، کمک می‌شود.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.